Follow by Email

Jumaat, 28 September 2012

Mama sayang semua...

Assalamualaikum..

Semasa mama meng"update " blog,semua anak2 mama ke rumah tok wan bersama baba,kecuali baby Muhammad .Bila rumah sunyi,hati pun rasa sunyi.Mulala mama buka  hp dan tengok gambar2 anak2 mama.Mama pun senyum sorang2 melihat gelagat anak2.

'Akif,'Ali,'Aliya dan 'Atifi...

Inilah mama.. yang sentiasa rindu pada anak2 walaupun anak2 dihadapan mata..rasa sangaat sayang pada anak2..bak kata Mi de,sayang sampai ke tulang rasanye..:)  kan?



Assalamualaikum w.b.t...

Dah lama tak update blog..Moganye tak sempat ...dok melayan kerenah 4 orang anak.Tiap2 hari balik je dari sekolah,mesti nak kena buatkan ape2 untuk dimakan.



Ha..tengok ni..apam pelangi yang masih panas....belum sempat nak ambil gambar,dah separuh hilang..Tak sampai sejam,dah pun licin ..bagus sungguh anak2 mama..

Ingat kenangan dengan Mi Na ..buat apam ni sama2..sekarang Mi Na di Ktd ..Nanti kita buat lagi ye!!

Oklah takat ini dulu utk kali ni..jumpa lagi...doakan keluarga kami dibawah rahmatNya...